REKLAMACJE I ZWROTY

I. REKLAMACJE

  1. Jeżeli otrzymałeś/otrzymałaś niewłaściwą, niekompletną lub niepełnowartościową przesyłkę napisz na adres: sklep@mindfulnesspolska.pl
  2. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu.
  3. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 15:30. Odpowiedź przesyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, ale odpowiedź na pewno otrzymasz do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.

II. ZWROTY

    1. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
    2. Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu (znajdziesz go w dokumencie „Regulamin sklepu”). Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej.
    3. Dane adresowe do zwrotu:

      Mindfulness Polska – Uważność zaczyna się tu i teraz Agnieszka Guzicka
      Ul. Bogatki 10a
      02-837 Warszawa
      Tel. +48 668697248
      Email: sklep@mindfulnesspolska.pl

    1. W przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
    2. Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
    3. W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.