Pedagog, nauczycielka MBSR
Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego z 1984 roku z tytułem magistra, specjalistka w dziedzinie rozwijania umiejętności psychospołecznych osób dorosłych.
Wiele lat pracowała jako specjalista w Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, centralnej placówce doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Ministra Edukacji.
W 2009 w The Institute for Mindfulnesss Based Approaches Niemcy/Szwajcaria uzyskała jako pierwsza Polka certyfikat trenera/nauczyciela MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) programu opracowanego w Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts przez zespół pod kierunkiem profesora Jona Kabat-Zinna. Systematycznie prowadzi kursy MBSR dla różnych grup odbiorców.
Prowadzi Polski Instytut Mindfulness, powołany do szkolenia kadr zajmujących się profesjonalnie prowadzeniem kursów MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction). Jest kierownikiem ds. dydaktycznych kolejnych edycji Studium Nauczycielskiego MBSR, realizowanego we współpracy z The Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA) i Polskiego Instytutu Mindfulness POLIM, którego jest współfundatorką.
Przez swoją działalność zawodową realizuje misję Instytutu, jaką jest zapewnienie najwyższych standardów edukacyjnych w procesie przygotowania i doskonalenia trenerów/nauczycieli MBSR oraz opracowywanie i realizowanie programów szkoleniowych we współpracy z wiodącymi specjalistami europejskimi.
Jest wykładowczynią w The Institute for Mindfulness-Based Approaches oraz mentorką i superwizorką polskich nauczycieli MBSR.
Od 2013 roku ma uprawnienia do realizowania kursów MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living) kierowanego do absolwentów kursów MBSR.
Opracowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe integrujące techniki Mindfulness do obszaru psychoedukacji, profilaktyki i promocji zdrowia.
Prowadzi liczne szkolenia: warsztaty, treningi, kursy adresowane do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Autorka książki ”Rozwijanie uważności na co dzień”, wydanej w 2010 roku.